Інтегрований з програмами для автоматизації бізнесу, сервіс здачі електронної звітності до Державних органів, адміністрування ПДВ, реєстрації податкових документів (ПН/РК) в ЄРПН та обміну ними між контрагентами.
Можливості
01
шифрування та підпис документів електронним цифровим підписом (ЕЦП)
02
формування та подача регламентованої звітності в різні державні органи, в тому числі, через «Єдине вікно»
03
отримання довідки про стан рахунку ПДВ
04
дистанційна (за наявності Інтернет) відправка звітів в контролюючі органи та отримання квитанцій про доставку звітів за призначенням
05
реєстрація податкових документів в ЄРПН, перевірка реєстрації податкових документів в ЄРПН, отримання зареєстрованих податкових документів з ЄРПН
06
обмін податковими документами між контрагентами
07
перевірка заповнення документу (за допомогою вбудованих камеральних перевірок), друк або збереження документа на електронних носіях
08
пакетна обробка документів
Основне підключення до сервісу«FREDO Звіт» відбувається під час підключення до онлайн сервісу “FREDO” :
для юридичної особи на 12 місяців – 3000 грн.
для фізичної особи-підприємця на 12 місяців – 1200 грн.
Вартість
додаткових підключень
FREDO Звіт
для додаткової юридичної або фізичної особи на 1 місяць