• ua
BAS: Бухгалтерія КОРП
Головна » BAS: Бухгалтерія КОРП
Замовити дзвінок
Введіть ваше ім'я, електронну пошту та телефон. Спеціаліст компанії "Хвоя Інтегра" зв'яжеться з вами.

Замовити програму
Введіть ваше ім'я, e-mail і телефон. Фахівець компанії "Хвоя Інтегра" зв'яжеться з вами.

Залишити заявку
Введіть ваше ім'я, e-mail і телефон. Фахівець компанії "Хвоя Інтегра" зв'яжеться з вами.

ОСТАВЬТЕ ЗАЯВКУ
Введите ваше имя, e-mail и телефон. Специалист компании "Хвоя Интегра" свяжется с вами

BAS: Бухгалтерія КОРП - професійний інструмент бухгалтера для ведення бухгалтерського і податкового обліку, підготовки та реєстрації податкових документів, а також підготовки та здачі обов'язкової регламентованої звітності з розширеними можливостями обліку. Рішення має розширений функціонал в частині розрахунку заробітної плати, що дозволяє використовувати його на підприємствах зі складним розрахунком заробітної плати.

Функції та можливості

  • Облік "від документа" та типові операції
    Основним способом відображення господарських операцій в обліку є введення документів конфігурації, що відповідають первинним бухгалтерським документам. Крім того, допускається безпосереднє введення окремих проводок. Для групового введення проводок можна використовувати типові операції – простий інструмент автоматизації, який користувач може легко і швидко настроїти.
  • Ведення обліку діяльності кількох організацій
    За допомогою "Business automation software for accounting. CORP" можна вести бухгалтерський і податковий облік господарської діяльності кількох організацій. Облік для кожної організації можна вести в окремій інформаційній базі. Водночас "Business automation software for accounting. CORP"" надає можливість ведення бухгалтерського та податкового обліку кількох організацій у загальній інформаційній базі (причому в ролі окремих організацій можуть виступати індивідуальні підприємці). Це зручно, якщо їх господарська діяльність тісно пов'язана між собою: можна використовувати загальні списки товарів, контрагентів (ділових партнерів), співробітників, складів (місць зберігання) і т. д., а обов'язкову звітність формувати роздільно.
  • Облік товарно-матеріальних цінностей
    Облік товарів, матеріалів і готової продукції реалізований згідно П(С)БО 9 "Запаси" і методичних вказівок з його застосування. Підтримуються такі способи оцінки матеріально-виробничих запасів під час їхнього вибуття: за середньою собівартістю за собівартістю перших за часом придбання матеріально-виробничих запасів (спосіб ФІФО) за ціною продажу із застосуванням середнього відсотка націнки (для роздрібної торгівлі) Для підтримки способів оцінки ФІФО на рахунках обліку матеріально-виробничих запасів ведеться партіонний облік. Різні способи оцінки можуть застосовуватися незалежно для кожної організації.
  • Складський облік
    За складами можна вести кількісний або кількісно-сумовий облік. У першому випадку оцінка товарів і матеріалів для цілей бухгалтерського обліку не залежить від того, з якого складу вони отримані. Складський облік можна відключити, якщо у ньому немає необхідності. В "Business automation software for accounting. CORP" реєструються дані інвентаризації, які автоматично звіряються з даними обліку. На підставі інвентаризації виявляються надлишки і списуються недостачі. Для кожного складу може бути визначено матеріально відповідальну особу. Водночас для одного складу може бути призначено одну відповідальну особу; історія призначення відповідальних осіб зберігається. Інвентаризацію запасів можна зробити як за складом, так і за матеріально відповідальною особою.
  • Облік торговельних операцій
    Автоматизовано облік операцій надходження і реалізації товарів і послуг. Під час продажу товарів виписуються рахунки на оплату, оформляються накладні і податкові накладні. Всі операції з гуртової торгівлі враховуються у розрізі договорів з покупцями і постачальниками. Для роздрібної торгівлі підтримується як оперативне відображення роздрібної реалізації, так і відображення продажів за результатами інвентаризації. Товари в роздрібі можуть враховуватися за цінами покупки або продажу. Нараховується акцизний податок з реалізації підприємствами роздрібної торгівлі підакцизних товарів. Автоматизовано відображення повернень товарів від покупця і постачальнику. В "Business automation software for accounting. CORP" підтримується використання декількох типів цін, наприклад: "гуртова", "дрібногуртова", "роздрібна, "закупівельна" і т. п. Це спрощує відображення операцій надходження і реалізації.
  • Облік комісійної торгівлі
    Автоматизовано облік комісійної торгівлі як щодо товарів, узятих на комісію (у комітента), так і переданих для подальшої реалізації (комісіонеру). Підтримується відображення операцій з передачі товарів на субкомісію. Під час формування звіту комітенту або реєстрації звіту комісіонера можна відразу зробити розрахунок і відобразити утримання комісійної винагороди.
  • Облік операцій з тарою
    Автоматизовані операції з обліку зворотної багатооборотної тари. Враховано специфіку оподатковування таких операцій і розрахунків з постачальниками і покупцями.
  • Облік банківських і касових операцій
    Реалізовано облік руху готівкових та безготівкових коштів і валютних операцій. Підтримується введення і друк платіжних доручень, прибуткових та видаткових касових ордерів. Автоматизовані операції розрахунків з постачальниками, покупцями та підзвітними особами, внесення готівки на розрахунковий рахунок й отримання готівки за грошовим чеком, придбання і продаж іноземної валюти, виплати (перерахування) заробітної плати, перерахування податків і внесків із заробітної плати. Під час відображення операцій суми платежів автоматично розбиваються на аванс і оплату. На підставі касових документів формується касова книга встановленого зразка.
  • Облік розрахунків з контрагентами
    Облік розрахунків з постачальниками і покупцями можна вести в гривнях і іноземній валюті. Курсові різниці з кожної операції розраховуються автоматично. Розрахунки з контрагентами можна вести за договором у цілому або із вказівкою конкретних документів розрахунків. Спосіб ведення розрахунків визначається окремо для кожного договору.
  • Облік основних засобів, нематеріальних і малоцінних активів
    Облік основних засобів, нематеріальних і малоцінних активів ведеться відповідно до П(С)БО 7 "Основні засоби", П(С)БО 8 "Нематеріальні активи", П(С)БО 9 "Запаси". Для основних засобів і нематеріальних активів автоматизовані такі основні операції як: надходження, прийняття до обліку, нарахування амортизації, модернізація, передача, списання, інвентаризація, переоцінка (для основних засобів). Можливий розподіл сум нарахованої амортизації за місяць між кількома рахунками або об'єктами аналітичного обліку. Для основних засобів, що використовуються сезонно, можливе застосування графіків нарахування амортизації. Для малоцінних активів автоматизовані операції передачі до експлуатації і списання з експлуатації.
  • Облік основного і допоміжного виробництва
    Автоматизовані розрахунок собівартості продукції і послуг, що випускаються основним і допоміжним виробництвом, облік переробки давальницької сировини. Протягом місяця облік випущеної готової продукції ведеться за плановою собівартістю. Наприкінці місяця розраховується фактична собівартість випущеної продукції і наданих послуг. Облік напівфабрикатів Для складних технологічних процесів, що мають проміжні стадії з випуском напівфабрикатів, підтримується складський облік напівфабрикатів і автоматичний розрахунок їхньої собівартості. Облік непрямих витрат Для загальновиробничих витрат реалізована можливість їх розподілу згідно показників нормальної потужності, відповідно до П(С)БО 16 "Витрати". Під час списання непрямих витрат можливе застосування різних методів розподілу за номенклатурними групами продукції (послуг). Для непрямих витрат можливі такі бази розподілу: обсяг випуску планова собівартість оплата праці матеріальні витрати прямі витрати окремі статті прямих витрат
  • Облік заробітної плати і кадровий облік
    Підсистема призначена для організації роботи служб компанії, зайнятих управлінням людськими ресурсами, комплексної автоматизації процесів, що забезпечують підтримку кадрової політики підприємства з урахуванням всіх вимог чинного законодавства. Для вирішення завдань в даній області користувачам надаються наступні можливості: робота з персональними даними співробітників облік руху кадрів і зайнятості персоналу організацій, включаючи отримання уніфікованих звітних форм і внутрішньої аналітичної звітності організація роботи зі штатним розкладом робота з договорами підряду облік відпрацьованого часу із застосуванням різних облікових методів розрахунок заробітної плати персоналу з використанням різних систем оплати праці: погодинної (у тому числі тарифної), відрядної та їх різновидів використання показників ефективності діяльності організації і безпосередньо конкретного співробітника при розрахунку винагород за працю розрахунок утримань із заробітної плати, в тому числі за виконавчими документами нарахування інших доходів, не пов'язаних з оплатою праці та доходів у натуральній формі проведення взаєморозрахунків з персоналом у готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю по співробітниках аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності отримання уніфікованих звітних форм обчислення регламентованих законодавством податків та відрахувань до фонду оплати праці формування регламентованої звітності із заробітної плати, як зведеної, так і персоніфікованої
  • Підтримка різних схем оподаткування
    В "Business automation software for accounting. CORP" підтримуються такі схеми оподаткування: податок на прибуток і податок на додану вартість податок на прибуток без податку на додану вартість єдиний податок і податок на додану вартість єдиний податок без податку на додану вартість єдиний податок для суб'єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб Облік ПДВ "BAS Бухгалтерія КОРП" дозволяє формувати і реєструвати всі необхідні податкові документи: податкові накладні, додатки до них. У конфігурації реалізовано дві методики розрахунку податкової бази ("першої події") з ПДВ: оперативний розрахунок при проведенні документів і відкладене визначення податкових зобов'язань/кредиту в кінці періоду. Для контролю коректності податкового кредиту, показаного при надходженні, ведеться облік запасів в розрізі податкових призначень їх придбання. Податковий облік з податку на прибуток Податковий облік ведеться у відповідності з розділом 3 ПКУ. Поряд з бухгалтерським обліком доходів і витрат, ведеться облік різниць, що коригують фінансовий результат. З метою нарахування різниць, пов'язаних з амортизацією необоротних активів (ст. 138 ПКУ), ведеться паралельний облік ОЗ і НМА для цілей бухгалтерського і податкового обліку. За даними податкового обліку автоматично формується "Декларація з податку на прибуток". У конфігурації також підтримується облік податку на прибуток за період з 01.04.2011 – 31.12.2014 рр., згідно з попередньою редакцією розділу 3 ПКУ. Єдиний податок "Business automation software for accounting. CORP" дозволяє реєструвати доходи і витрати (за необхідності) юридичних і фізичних осіб - платників єдиного податку. Автоматично формуються "Книга обліку доходів (доходів і витрат) для фізичних осіб – суб'єктів підприємницької діяльності, а також "Декларації платників Єдиного податку – юридичних та фізичних осіб".
  • Завершальні операції періоду
    Автоматизовані регламентні операції, що виконуються по закінченні періоду, у тому числі переоцінка валюти, списання витрат майбутніх періодів, визначення фінансових результатів та інші. До складу "Business automation software for accounting. CORP" входить набір звітів "Довідки-розрахунки", що відображають розрахунки, пов'язані з проведенням регламентних операцій по закриттю місяця: "Розподіл непрямих витрат", "Переоцінка валютних коштів" та інші.
  • Стандартні бухгалтерські звіти
    "Business automation software for accounting. CORP" надає користувачеві набір стандартних звітів, які дозволяють аналізувати дані залишків, оборотів рахунків і проводок у найрізноманітніших розрізах. Серед них оборотно-сальдова відомість, шахова відомість, оборотно-сальдова відомість по рахунку, обороти рахунку, картка рахунку, аналіз рахунку, аналіз субконто, обороти між субконто, зведені проводки, головна книга, діаграма.
  • Експрес-перевірка обліку
    Експрес-перевірка ведення обліку допомагає користувачеві в будь-який момент отримати зведену і деталізовану інформацію про коректність даних. Всі перевірки об'єднані в групи: положення облікової політики аналіз стану бухгалтерського обліку операції по касі облік ПДВ облік виробничих операцій визначення фінансових результатів Звіт про результати експрес-перевірки супроводжується коментарями до кожної виконаної перевірки, які містять: предмет контролю результат перевірки можливі причини помилок рекомендації щодо усунення помилок
  • Регламентована звітність
    В "Business automation software for accounting. CORP" включено обов'язкові (регламентовані) звіти, призначені для подання власникам організації і контролюючим державним органам, включаючи форми бухгалтерської звітності, податкові декларації, звіти для органів статистики і державних фондів. Регламентована звітність, що подається в податкові органи, може бути автоматично експортована у формат, затверджений державним органом, який реалізує податкову політику (у файли з розширенням XML). Так звані "схеми" (файли з розширенням *.xsd), за якими відбуваються формування файлів XML з даними звітів, поставляються і оновлюються разом з набором регламентованої звітності. Конфігурація інтегрована з сервісом здачі електронної звітності "FREDO Звіт". Сервіс "FREDO Звіт" надає можливість безпосередньо з конфігурації: сформувати регламентовану звітність у різні державні органи перевірити заповнення (за допомогою вбудованих камеральних перевірок) і роздрукувати документи зашифрувати і підписати електронним цифровим підписом надіслати звіти до контролюючих органів і отримати квитанцію про доставку звіту за призначенням зберегти на електронних носіях отримувати розшифровку показників звітів "FREDO Звіт" у конфігурації Користувачі можуть самостійно вибрати варіант використання підсистеми регламентованої звітності: традиційна підсистема або сервіс "FREDO Звіт". Тісна інтеграція сервісу "FREDO Звіт" з типовими конфігураціями дозволяє передавати дані облікової системи без створення проміжних файлів експорту, а також отримувати розшифровки сум показників звітів сервісу "FREDO Звіт" у програмі.
  • Сервісні можливості
    Програма також включає наступні сервісні можливості: повнотекстовий пошук даних – пошук довільного тексту по усіх об'єктах конфігурації (документам, довідникам тощо) завантаження курсу валют з Інтернету завантаження класифікаторів (адресних, основних засобів тощо) та інші Пошук даних У конфігурації реалізований повнотекстовий пошук за даними інформаційної бази. Пошук можна вести за декількома словами, з використанням пошукових операторів або по точній фразі. Управління доступом до облікових даних Реалізована можливість вводити обмеження на доступ до облікових даних окремих організацій (юридичних осіб або фізичних осіб-підприємців). Користувач з обмеженими правами доступу не має можливості не лише як-небудь змінити, але навіть переглянути закриті для нього дані. Робота з розподіленими інформаційними базами В конфігурацію включені плани обміну для розподілених інформаційних баз. Інтернет-підтримка користувачів Користувачі програми можуть безпосередньо при роботі з програмою готувати і відправляти думки про використання програми, звернення у відділ технічної підтримки, а також отримувати і переглядати відповіді відділу технічної підтримки. Автоматичне оновлення конфігурації У конфігурацію включений помічник оновлення конфігурації, який дозволяє отримати інформацію про останні оновлення, розміщені на сайті підтримки користувачів в мережі Інтернет, і автоматично встановити виявлені оновлення. Якщо файл оновлення вже отриманий, то помічник дозволяє провести оновлення з використанням файлу постачання оновлення (*.cfu) або файлу постачання конфігурації (*.cf) з будь-якого локального або мережевого каталогу.

Вартість

  • Конфигурація (програма та одне робоче місце)
  • Реєстрація програмного продукту на Вашу компанію, починаючи з момента замовлення
  • Встановлення програмного продукта
  • ІС:ІТС ПРОФ
    на 3 місяці
BAS: Бухгалтерія КОРП
24 000грн

Контакти

Загальні питання:
Лінія консультацій:
Адреса для пошти:
«ХВОЯ інтегра», ТОВ 65122, а/с 8, м. Одеса, Україна