Складається з:
1. Оперативної частини (обчислення, нарахування та взаєморозрахунки по послугах), облік ведеться в конфігурації “Побудінковій облік”
2. Управлінської частини, де відбувається економічний облік з отриманням фінансового результату. Економічний облік ведеться в конфігурації “Управління невеликою фірмою”. Між конфігураціями організований автоматизований обмін даними: з оперативного обліку вивантажуються всі нарахування у вигляді актів виконаних робіт по об’єкту в цілому (з урахуванням коректувань помилок і перерахунків). А також вивантажуються всі оплати споживачів (по об’єкту в цілому).
Таким чином вся фінансова інформація оперативно надходить в розділ економічного обліку і дозволяє отримувати фінансову картину підприємства в цілому.
Економісти можуть:
* Бачити нарахування по об’єкту в розрізі наданих послуг
* Вносити витрати підприємства в розрізі послуг і об’єктів обліку (будинки, селища)
* Після правильного закриття місяця – отримувати собівартість наданих послуг
* Приймати обґрунтовані управлінські рішення про ефективності і рентабельності різних напрямків діяльності