Накопичилися дані в різних програмах, додатках, табличних редакторах, у бухгалтера, в пошті і т.д.? Пора зібрати і впорядкувати інформацію в єдиній базі, знайти і використовувати ресурси для підвищення доходу і скорочення витрат.
Об’єднайте і Упорядкуйте накопичені в різних місцях дані – завантажте в єдину базу номенклатуру, контрагентів, накладні, замовлення, прайс-листи, залишки по складах і за розрахунками.
Встановіть фінансову дисципліну – контроль дебіторки, планування та узгодження витрат, платіжний календар.
Економте час співробітників – зробіть шаблони документів (наприклад, повторювані рахунки і платіжки).
Створіть систему повторних продажів – сегментація клієнтів, цільові пропозиції, гнучка і контрольована підтримка знижкових програм, програми лояльності із застосуванням дисконтних карт.
Продавайте клієнтам саме те, що їм найбільше підходить – швидко підбирайте товар за характеристиками, цінами, наявності на складі;
Платіть співробітникам за результат – оцінка результативності менеджерів, застосування мотиваційних схем, видача завдань і контроль їх виконання, календарі співробітників.
Отримуйте реальну картину бізнесу – оперативна актуальна інформація в різних розрізах в будь-який момент для роздумів, аналізу, порівняння. Знайти в звітах відповідь на питання, що цікавить так само просто, як в пошуковику.
Легко створіть свій персональний монітор керівника – виводячи на нього тільки потрібні показники в зручному для себе вигляді.