Щоб почати працювати в програмі, потрібно не більше півгодини. Застосовуйте простий, необхідний на цьому етапі функціонал.
Початкові налаштування для старту бізнесу вже є в програмі. Введіть персональну інформацію і відразу приступайте до роботи.
Напрацьовуйте і ведіть базу клієнтів і корисних контактів з суміжних областей, шукайте вигідних постачальників і партнерів, завантажуйте в єдину базу контрагентів зі свого списку контактів Google, з сайтів і т.д.
Враховуйте і не плутайте гроші і доходи – швидка реєстрація кожної угоди і події, аналітика по грошах і по доходах.
Плануйте і контролюйте витрати – адже грошей на все не вистачає.
Підбирайте правильні ціни, часто міняйте прайс-лист, аналізуйте результат.
Не упускайте жодної угоди, не забувайте нічого з обіцяного по знижкам, термінів, відстрочень платежів – всі договори, записи, домовленості зберігаються в єдиній базі. В “хмарному” режимі єдина база доступна завжди і всюди, в т.ч. з планшета або смартфона.
Швидко і гнучко реагуйте – готуйте комерційну пропозицію по гарячих слідах, оформляйте операцію, відправляйте документи.
Банківські операції з мінімумом витрат часу – платіжки і виписки відправляйте в банк безпосередньо, без бухгалтера і додаткових програм.
Об’єднуйте в “єдине вікно” завдання і нагадування з записами календаря Google, адже час – головний актив.
Ведіть сайт з мінімальними витратами часу – налаштовуйте автоматичне вивантаження товарів, картинок, цін, залишків на сайт і завантаження замовлень в програму для оформлення відвантаження.
Накопичилися дані в різних програмах, додатках, табличних редакторах, у бухгалтера, в пошті і т.д.? Пора зібрати і впорядкувати інформацію в єдиній базі, знайти і використовувати ресурси для підвищення доходу і скорочення витрат.
Об’єднайте і Упорядкуйте накопичені в різних місцях дані – завантажте в єдину базу номенклатуру, контрагентів, накладні, замовлення, прайс-листи, залишки по складах і за розрахунками.
Встановіть фінансову дисципліну – контроль дебіторки, планування та узгодження витрат, платіжний календар.
Економте час співробітників – зробіть шаблони документів (наприклад, повторювані рахунки і платіжки).
Створіть систему повторних продажів – сегментація клієнтів, цільові пропозиції, гнучка і контрольована підтримка знижкових програм, програми лояльності із застосуванням дисконтних карт.
Продавайте клієнтам саме те, що їм найбільше підходить – швидко підбирайте товар за характеристиками, цінами, наявності на складі; аналогічно тому, як вибираються товари в Яндекс.Маркеті і хороших інтернет-магазинах.
Платіть співробітникам за результат – оцінка результативності менеджерів, застосування мотиваційних схем, видача завдань і контроль їх виконання, календарі співробітників.
Отримуйте реальну картину бізнесу – оперативна актуальна інформація в різних розрізах в будь-який момент для роздумів, аналізу, порівняння. Знайти в звітах відповідь на питання, що цікавить так само просто, як в пошуковику.
Легко створіть свій персональний монітор керівника – виводячи на нього тільки потрібні показники в зручному для себе вигляді.
Запускайте виробництво, продавайте франшизу, формуйте дилерську мережу, займайтеся імпортом і експортом.
Розробіть специфікацію продукції і запустіть виробництво – під замовлення і / або серійне. Підберіть і оптимізуйте склад постачальників. Контролюйте собівартість.
Додайте валютний облік.
Застосовуйте інструменти фінансового планування і план-фактного аналізу.
Формуйте управлінський баланс і розумійте вартість свого бізнесу.
Пробуйте і створюйте нові проекти і нові напрямки, наприклад, роздрібна точка, сервісний відділ, торгівля супутніми товарами.
Просто вкажіть новий напрямок бізнесу – для автоматичної настройки основних параметрів обліку.
Використовуйте для швидкості і зручності опису нових товарних категорій структуру і характеристики товарів, завантажені з Яндекс.Маркет.
Підключіть і налаштуйте торгове обладнання – фіскальні реєстратори і принтери АСПД для ЕНВД, еквайрингові термінали, сканери штрих-кодів, електронні ваги та інше.
Швидко включайте в роботу нових співробітників.
Плануйте продажу і контролюйте відхилення.
Аналітика: детальна за кожним напрямом і порівняльна з іншими.
Щоб зосередитися на реальних завданнях бізнесу і скоротити невиробничі витрати, можна передати ведення бухобліку на сторону – прямо з програми вивантажувати дані в “Бухгалтерію 8” або передавати їх професіоналам мережі “БухОбслуговування”.
При цьому додаток організовано таким чином, що не використовуються можливості програми не заважають поточній роботі, а, при необхідності, легко активуються в режимі налаштувань.
У вартість входить: