Компанія «Хвоя Інтегра» на протязі тривалого часу займається комплексною автоматизацією підприємств, розробляє і впроваджує власні програмні продукти, забезпечує підтримку програмних продуктів на всіх етапах експлуатації.
Для зручності наших клієнтів ми пропонуємо кілька пакетів абонентського обслуговування.
Абонентське обслуговування – це можливість отримувати підтримку кваліфікованих спеціалістів регулярно за певний період.
Що ви отримаєте, звертаючись до нас за допомогою?
Наші співробітники стануть:
- Консультувати вас щодо роботи з ПЗ
- Заповнювати нормативно-довідкову інформацію, коли запускається система
- Вирішувати облікові завдання та допомагати складати звітну документацію
- Регулярно оновлювати конфігурацію
- Доопрацьовувати ПЗ відповідно до специфіки роботи підприємства
- Налаштовувати програмне забезпечення
- Тестувати програмні продукти та оновлені конфігурації
- Проводити регулярний аудит, спрямований на усунення помилок та несправностей
- Демонструвати можливості системи за умови правильної роботи з нею
- Навчати співробітників працювати із системою.