• ua
BAS Зарплата та Управління Персоналом
Головна » BAS Зарплата та Управління Персоналом
Замовити дзвінок
Введіть ваше ім'я, електронну пошту та телефон. Спеціаліст компанії "Хвоя Інтегра" зв'яжеться з вами.

Замовити презентацію
Введіть ваше ім'я, e-mail і телефон. Фахівець компанії "Хвоя Інтегра" зв'яжеться з вами.

Замовити консультацію
Введіть ваше ім'я, e-mail і телефон. Фахівець компанії "Хвоя Інтегра" зв'яжеться з вами.

Замовити програму
Введіть ваше ім'я, e-mail і телефон. Фахівець компанії "Хвоя Інтегра" зв'яжеться з вами.

Заказать Демоверсию
Введите ваше имя, e-mail и телефон. Специалист компании "Хвоя Интегра" свяжется с вами.

Залишити заявку
Введіть ваше ім'я, e-mail і телефон. Фахівець компанії "Хвоя Інтегра" зв'яжеться з вами.

ОСТАВЬТЕ ЗАЯВКУ
Введите ваше имя, e-mail и телефон. Специалист компании "Хвоя Интегра" свяжется с вами

BAS Зарплата та Управління Персоналом

Для чого та для кого програма ?

“BAS Зарплата та Управління Персоналом” є готовим інструментом для вирішення всіх завдань, пов’язаних з розрахунком заробітної плати персоналу та реалізацією кадрової політики, з урахуванням вимог законодавства та реальної практики роботи підприємств України. Вона може успішно застосовуватися в службах управління персоналом та бухгалтеріях підприємств, а також в інших підрозділах, зацікавлених у ефективній організації роботи співробітників, для управління людськими ресурсами комерційних підприємств різного масштабу.

“BAS Зарплата та управління персоналом” дозволяє побудувати комплексну систему ефективного управління людськими ресурсами компанії будь-якої чисельності.

BAS Зарплата та Управління Персоналом

Що вміє програма ?

В програмі підтримуються всі основні процеси управління персоналом, а також процеси кадрового обліку, розрахунку зарплати, обчислення податків, формування звітів і довідок в державні органи та соціальні фонди, планування витрат на оплату праці. Враховано вимоги законодавства та реальну практику роботи підприємств.

Зручні та гнучкі механізми настройки звітів дозволяють отримувати повну і достовірну інформацію в різних аналітичних розрізах для різних категорій користувачів: керівництва, служби управління персоналом, кадрової служби та інших.

BAS Зарплата та управління персоналом

дозволяє автоматизувати такі задачі:

  • • розрахунок заробітної плати:
    - основні форми оплати праці
    - оплата роботи за договорами ЦПХ, авторським договорам та гіг-контрактам для організацій-резидентів Дія-Сіті
    - можливість оплати праці в натуральній формі, відображення призів і подарунків, а також інших (незарплатних доходів фізичних осіб)
  • • обчислення регламентованих законодавством податків і внесків з фонду оплати праці:
    - податок на доходи фізичних осіб
    - військовий збір
    - єдиний соціальний внесок
  • • облік використання робочого часу:
    - різні варіанти графіків роботи
    - облік роботи понаднормово, вихідні дні, у вечерні та нічні години
    - ведення табелів обліку робочого часу
  • • облік кадрів та аналіз кадрового складу:
    - ведення штатного розкладу
    - автоматизація кадрового діловодства
    - облік планового фонду оплати праці
    - військовий облік
  • • управління грошовими розрахунками з персоналом:
    - різні варіанти виплати зарплати
    - депонування
    - виплати колишнім співробітникам
    - розрахунки за позиками співробітникам
    а також відображення нарахованої зарплати і податків у витратах підприємства
BAS Зарплата та Управління Персоналом

Що покращено в програмі ?

Ергономічний інтерфейс
Гнучкість і настроюваність
Масштабованість
Ведення обліку діяльності декількох організацій
Спрощене адміністрування
BAS Зарплата та Управління Персоналом
10 800грн
``BAS Зарплата та Управління Персоналом``

ПРАВИЛА АПГРЕЙДУ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ

Апгрейд на стандартних умовах

 

Придбати програму Business automation software for Payroll and HR management на умовах апгрейда (окремо або разом з клієнтськими або серверними ліцензіями) можуть зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів:

  • всі версії Зарплата і Кадри 7.7;
  • Технологічна поставка;
  • Комплексна поставка.

Вартість апгрейда обчислюється за формулою: сумарна вартість придбаних програмних продуктів мінус вартість переданого на апгрейд продукту плюс 27 грн., але не менше половини вартості набору продуктів.

 

Пільговий перехід для користувачів основних поставок,
що включають конфігурацію “Зарплата і Управління Персоналом для України”

 

1 Продукт Business automation software for Payroll and HR management можуть отримати на умовах пільгового апгрейда за фіксованою ціною 360 грн. зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів, що мають діючий договір ІТС:

  • Зарплата і Управління Персоналом для України. Версія ПРОФ;
  • Комплект прикладних рішень на 5 користувачів для України.

Звертаємо увагу, що пільговий апгрейд виконується тільки на основну поставку товару без урахування додаткових і серверних ліцензій. Обмежень за термінами пільгового апгрейда немає.

 

2 Для зареєстрованих користувачів продукту “Зарплата і Управління Персоналом для України. Базова версія” діє акційна пропозиція,       згідно якої можна перейти на нижченазвані програмні продукті на умовах пільгового апгрейда за фіксованою ціною:

  • на ПРОФ версію продукту Business automation software for Payroll and HR management за ціною 720 грн. з ПДВ;
  • на продукт Business automation software for accounting. CORP за ціною 1500 грн. з ПДВ.

Звертаємо увагу, що пільговий апгрейд за акційною пропозицією виконується тільки на основну поставку товару без урахування додаткових і серверних ліцензій.

Акційна пропозиція діятиме до випуску у продаж базової версії продукту Business automation software for Payroll and HR management (орієнтовно – перший квартал 2024 року).

 

Зняття з підтримки продуктів, що включають рішення “Зарплата і Управління Персоналом для України”

 

Технічна підтримка конфігурації “Зарплата і Управління Персоналом для України” планується до кінця здачі регламентованої звітності за 2024 рік в обмеженому режимі: не гарантується підтримка змін у законодавстві та регламентованої звітності, що вимагають суттєвих змін алгоритмів прикладного рішення.

 

Сервісне обслуговування

 

Сервісне обслуговування зареєстрованих користувачів програмних продуктів “BAS Зарплата та Управління Персоналом” ПРОФ версії здійснюється Лінією консультацій за наявності реєстрації та договору Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС).

Консультації надаються з 9:30 до 17:30 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):

  • за телефонами: +380 (44) 222-72-10, +380 (44) 222-72-45
    (з урахуванням особливостей роботи Лінії консультацій під час воєнного стану https://its.bas-soft.eu/news/492532),
  • електронною поштою: hotline@bas-soft.eu.

Оновлення програми публікуються на сайті https://dl.bas-soft.eu. Доступ на сайт здійснюється за логіном і паролем доступу на Портал ІТС.

Загальні питання:
Лінія консультацій:
Адреса для пошти:
«ХВОЯ Інтегра», ТОВ 65122, а/с 8, м.Одеса, Україна