• ua
РестАрт
Головна » РестАрт
Замовити дзвінок
Введіть ваше ім'я, електронну пошту та телефон. Спеціаліст компанії "Хвоя Інтегра" зв'яжеться з вами.

Замовити програму
Введіть ваше ім'я, e-mail і телефон. Фахівець компанії "Хвоя Інтегра" зв'яжеться з вами.

Залишити заявку
Введіть ваше ім'я, e-mail і телефон. Фахівець компанії "Хвоя Інтегра" зв'яжеться з вами.

ОСТАВЬТЕ ЗАЯВКУ
Введите ваше имя, e-mail и телефон. Специалист компании "Хвоя Интегра" свяжется с вами

«РестАрт» - програма для ресторанів, барів та кафе, яка вирішує всі завдання автоматизації фронт-офісу на підприємствах харчування.

Функції та можливості

  • Одна ліцензія для цілого ресторану
    Програмний продукт «РестАрт: Комплексна поставка» містить ліцензію на одне робоче місце, дозволяючи організувати адміністрування і роботу фронт-офісу. Автоматизує робочі місця: касира фаст-фуду, бармена; офіціанта, мобільного офіціанта; касира ресторану; метрдотеля (бронювання); оператора доставки; менеджера залу; адміністратора бази даних. Розширити сферу застосування системи можна, купуючи додаткові ліцензії на конкретні робочі місця. Система надає доступ до робочих місць: Фаст-фуд. Офіціант. Касир. Метрдотель. Доставка. Депозитні картки. Адміністратор.
  • Встанови сам
    Для старту роботи фронт-офісу не потрібні навички програмування або досвід використання програм для ресторанів. Ви директор, бухгалтер або системний адміністратор - це не важливо! Всього одне натискання встановить програму «РестАрт» і всі компоненти. Оновлення на нові версії і редакції проводиться таким самим способом, як і установка. Досить завантажити оновлення і запустити інсталяційний файл. Експерти техпідтримки дадуть відповідь на будь-яке питання. Можна навіть вирішити проблему віддалено, клікнувши на іконку з питанням
  • Міжсистемна інтеграція
    Одна з переваг «РестАрт» - інтеграція з абсолютно різними системами. В першу чергу, це обмін даними з обліковими рішеннями. Двосторонній обмін дозволяє передати дані про різні об'єкти: чеки з продажами, права користувачів, види меню, модифікатори, причини скасувань і списань. Максимально висока швидкість обробки даних зумовлена використанням СУБД MS SQL і постійної оптимізацією системи. Тому процес завантаження \ вивантаження даних закритою зміни в середньому займає 30 сек.. Використання рішень «Рарус: Управління рестораном» або «Рарус: Комбінат харчування» спільно з «РестАрт» надає можливість запустити онлайн-списання страв і продуктів. Всі інгредієнти відповідно до рецептури, заведеної в бек-офісі, будуть моментально списуватися після продажу страви. Користувач сам вибирає режим: онлайн-списання або списання після закриття зміни. По-друге, за рахунок використання механізму обміну повідомленнями по протоколу SOAP підтримується міжпрограмна взаємодія зі сторонніми програмами. Наприклад, інтеграція з електронним меню, системою контролю розливу, sms-розсилкою та багато іншого.
  • Контроль роботи персоналу
    Надійний фронт-офіс повинен обмежувати доступ до дій і фіксувати кожне натискання кнопок в інтерфейсі. Для забезпечення безпеки, виключення грошових махінацій і зловживань передбачено: автоматичне завантаження ПЗ при запуску терміналу з блокуванням виходу з системи - виключає роботу з базою даних для особистих цілей; обмеження прав доступу - управління доступом до будь-який опції в системі, ескалація і делегування; використання стоп-листа - виключає невірне введення замовлення; контроль залишків - запобігає «недолив» для особистого перепродажу; контроль min\max кількості модифікаторів - виключає надлишки і недостачі; контроль часу друку замовлення і дозамовлення; повідомлення - нагадують, наприклад, про необхідність відправити передзамовлення на друк в заданий час; sms-повідомлення про важливі події в системі (інформація про закриту зміну, замовлення доставки, бронювання і т.д.); *за наявності ліцензії «РестАрт: Інтерфейс інтеграції». автоматичний розрахунок чайових з включенням їх до чеку - виключають накрутку «вручну»; гнучка система побудови звітів; логіювання - запис всіх дій користувачів, торгового обладнання та системи в цілому; ідентифікація особистості шляхом розпізнавання відбитків пальців, використання електронних замків з ключами iButton, браслетів, прокатування карти або простого введення пароля; інтеграція з реєстраторами контролю часу роботи і відеореєстраторами. *за наявності ліцензії «РестАрт: Аналіз бизнесу» або «РестАрт: Інтерфейс інтеграції» відповідно.
  • Людський фактор
    Від лінійного персоналу безпосередньо залежить рівень обслуговування, прибуток і престиж ресторану. Правильна мотивація, налагоджена система комунікації (кухар-офіціант-клієнт, бармен-офіціант-клієнт, адміністратор-кухар\бармен\офіціант і т.д.) - гаранти успішної роботи всього підприємства.
  • Система мотивації
    У всьому світі конкуренція вважається двигуном прогресу. Грамотно мотивований працівник замість овочевого салату запропонує новинку від шеф-кухаря, замість «Добре, Вам тільки напої» скаже «У нас відмінні десерти і свіжа випічка до чаю!». «РестАрт» допоможе побудувати ефективну систему мотивації за рахунок: системи обліку особистих продажів офіціантів; системи обліку рейтингу продажів за балами; візуального виділення страв з топ-листа під час набору замовлення; системи контролю мінімальної кількості страв в наборі.
  • Внутрішня система обміну повідомленнями
    Механізм ефективного оповіщення про різні події систематизує роботу, скорочує час на непотрібні операції і стає незамінним помічником керуючого. Донести до лінійного персоналу можна будь-яку інформацію: службові оголошення; повідомлення про акції, системах лояльності; нагадування. За рахунок правильного розподілу робочого часу збільшується швидкість і якість обслуговування, оборот столів і дохід!
  • Технічні характеристики
    «РестАрт» має низькі системні вимоги: вільний дисковий простір від 200 Мбайт; розподільна здатність екранної системи для POS-терміналів від 1024x768; обсяг оперативної пам'яті від 512 Мб ОЗУ; процесор Pentium Сeleron 1 ГГц і вище; операційна система Windows Server 2003; Windows XP + SP3; Windows 7, 8, 10. Цих вимог досить для запуску рішення на Win XP SP3 з частотою процесора 1 ГГц і оперативною пам'яттю 256 Мбайт без гальмувань. Середня вартість таких терміналів починається від 1000 $.
  • Низькі шанси пошкодження бази даних
    В поставку "РестАрту" входить безкоштовна версія MS SQL Express, яка зарекомендувала себе як досить надійна і стабільна СУБД. Просте обслуговування бази даних Будь-яка база даних потребує регулярного обслуговування. Особливо якщо вона досягає великого обсягу або містить транзакції за великий період. Обслуговування бази даних проводиться штатними механізмами MS SQL і доступне будь-якому користувачеві. Робити окремі операції з боку «РестАрт» не потрібно!
  • Широкий спектр підтримуваного торгового обладнання
    «РестАрт» працює з новою системою обладнання. Регулярно оновлюється перелік підтримуваних моделей - додаються новинки та популярні види обладнання. Сьогодні з програмою працюють такі класи обладнання: фіскальні реєстратори; принтери друку чека, заказників (марок замовлення); сканери та зчитувачі; еквайринг-термінали; дисплеї покупця; ваги; реєстратори персоналу (рекомендуємо використовувати в комплексі з «РестАрт: Аналіз бізнесу») система відеоспостереження Set Prisma (з ліцензією «РестАрт: Інтерфейс інтеграції»); купюроприймач (з ліцензією «РестАрт: Інтерфейс інтеграції»); кава-машини.

Вартість

  • Конфигурация (программа и одно рабочее место)
  • Регистрация программного продукта на Вашу компанию, начиная с момента заказа поставки
  • Установка программного продукта
РестАрт: Комплексна поставка
8 880грн

Наші контакти

Загальні питання:
Відділ продажу:
Лінія консультацій:
Адреса для пошти:
«ХВОЯ Інтегра», ТОВ. 65122, а/с 8, м.Одеса, Україна