Альфа-Авто: Автосервіс+Автозапчастини
Головна » Альфа-Авто: Автосервіс+Автозапчастини
Замовити дзвінок
Введіть ваше ім'я, e-mail і телефон. Фахівець компанії "Хвоя Інтегра" зв'яжеться з вами.

Замовити програму
Введіть ваше ім'я, e-mail і телефон. Фахівець компанії "Хвоя Інтегра" зв'яжеться з вами.

Залишити заявку
Введіть ваше ім'я, e-mail і телефон. Фахівець компанії "Хвоя Інтегра" зв'яжеться з вами.

ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ
Введіть ваше ім'я, e-mail і телефон. Фахівець компанії "Хвоя Інтегра" зв'яжеться з вами.

Функції та можливості

  • Облікові модулі
    «Альфа-Авто: Автосервіс + Автозапчастини, ред. 4 »включає в себе наступні облікові модулі: запчастини: закупівлі; роздрібна торгівля; гуртова торгівля; робота по замовленнях; організація внутрішньофірмового руху товарів. автосервіс: планування ресурсів; оформлення ремонту. фінансовий блок: оплаты покупців і постачальникам; бюджетування. обмін даними: обмін даними з бухгалтерськими системами; обмін даними з каталогами виробників.
  • Документообіг
    Користувачі програми мають можливість швидко формувати необхідні документи. Керівництво може оперативно отримувати і використовувати дані про різні аспекти діяльності компанії. Система надає інформацію, яка необхідна для прийняття управлінських рішен
  • Переваги
    Єдина картотека транспортних засобів. Пошук клієнтів за різними даними: VIN, № а / м, ПІБ і т.д. Уніфікований, єдиний довідник адрес, що містить координати замовників, продавців, потенційних клієнтів і співробітників. Зберігання історій всіх клієнтів. Можливість роботи менеджерів тільки зі своїми клієнтами. Відстеження ефективності робіт менеджерів. Відстеження стану замовлення запасних частин. Повідомлення менеджерів про надходження номенклатури на замовлення покупця. Простота попереднього перегляду всіх друкованих документів з можливістю експорту в зовнішні формати (txt, xml, pdf, html). Реєстрація упущеного попиту. Можливість заборони продажів, які здійснюються нижче собівартості товару. Відстеження стану документа для аналізу і контролю бізнес-операцій. Підтримка декількох прайс-листів постачальників. Друк прайс-листів як за допомогою засобів «1С: Підприємство 8», так і за допомогою Microsoft Office.
  • Організація роботи підприємства
    У програмі реалізовано розмежування прав доступу на рівні користувачів, форм введення, звітів, таблиць, записів. Це дозволяє забезпечити надійний захист комерційної інформації компанії.

Вартість

  • Конфигурация (программа и одно рабочее место)
  • Регистрация программного продукта на Вашу компанию, начиная с момента заказа поставки
  • Установка программного продукта
Альфа-Авто: Автосервіс+Автозапчастини
7 300грн

Наши контакти

Загальні питання:
Відділ продажу:
Лінія консультацій:
Адреса для пошти:
«ХВОЯ Інтегра», ТОВ. 65122, а/с 8, м.Одеса, Україна