Замовити дзвінок
Введіть ваше ім'я, e-mail і телефон. Фахівець компанії "Хвоя Інтегра" зв'яжеться з вами.

14 дней бесплатно
Введите ваше имя, e-mail и телефон. Специалист компании "Хвоя Интегра" свяжется с вами.

Замовити Побудинковий облік
Введіть ваше ім'я, e-mail і телефон. Фахівець компанії "Хвоя Інтегра" зв'яжеться з вами.

Замовити презентацію
Введіть ваше ім'я, e-mail і телефон. Фахівець компанії "Хвоя Інтегра" зв'яжеться з вами.

Замовити консультацію
Введіть ваше ім'я, e-mail і телефон. Фахівець компанії "Хвоя Інтегра" зв'яжеться з вами.

Замовити програму
Введіть ваше ім'я, e-mail і телефон. Фахівець компанії "Хвоя Інтегра" зв'яжеться з вами.

Замовити Демоверсію
Введіть ваше ім'я, e-mail і телефон. Фахівець компанії "Хвоя Інтегра" зв'яжеться з вами.

Придбати за 8400 грн
Введіть ваше ім'я, e-mail і телефон. Фахівець компанії "Хвоя Інтегра" зв'яжеться з вами.

Замовити программу
Введіть ваше ім'я, e-mail і телефон. Фахівець компанії "Хвоя Інтегра" зв'яжеться з вами.

Залишити заявку
Введіть ваше ім'я, e-mail і телефон. Фахівець компанії "Хвоя Інтегра" зв'яжеться з вами.

ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ
Введіть ваше ім'я, e-mail і телефон. Фахівець компанії "Хвоя Інтегра" зв'яжеться з вами.

Передзвонимо вам через
15 хвилин
Безкоштовно проводить
наш фахівець
Програма доступна
онлайн в демо-режимі
Управління невеликою фірмою для України

Ідеально підходить для

Оптова та
роздрібна торгівля
Інтернет торгівля
Сфера
надання послуг
Підрядні
(проектні) роботи
Виробництво і
промисловість
Управління невеликою фірмою для України

підходить для всіх етапів створення та розвитку бізнесу

Запуск нового проекту
Новий бізнес
Стабільний бізнес
Бізнес зростає
Запуск нового проекту або напрямку

Щоб почати працювати в програмі, потрібно не більше півгодини. Застосовуйте простий, необхідний на цьому етапі функціонал.

Початкові налаштування для старту бізнесу вже є в програмі. Введіть персональну інформацію і відразу приступайте до роботи.
Напрацьовуйте і ведіть базу клієнтів і корисних контактів з суміжних областей, шукайте вигідних постачальників і партнерів, завантажуйте в єдину базу контрагентів зі свого списку контактів Google, з сайтів і т.д.
Враховуйте і не плутайте гроші і доходи – швидка реєстрація кожної угоди і події, аналітика по грошах і по доходах.
Плануйте і контролюйте витрати – адже грошей на все не вистачає.
Підбирайте правильні ціни, часто міняйте прайс-лист, аналізуйте результат.
Не упускайте жодної угоди, не забувайте нічого з обіцяного по знижкам, термінів, відстрочень платежів – всі договори, записи, домовленості зберігаються в єдиній базі. В “хмарному” режимі єдина база доступна завжди і всюди, в т.ч. з планшета або смартфона.
Швидко і гнучко реагуйте – готуйте комерційну пропозицію по гарячих слідах, оформляйте операцію, відправляйте документи.
Банківські операції з мінімумом витрат часу – платіжки і виписки відправляйте в банк безпосередньо, без бухгалтера і додаткових програм.
Об’єднуйте в “єдине вікно” завдання і нагадування з записами календаря Google, адже час – головний актив.
Ведіть сайт з мінімальними витратами часу – налаштовуйте автоматичне вивантаження товарів, картинок, цін, залишків на сайт і завантаження замовлень в програму для оформлення відвантаження.

Запуск нового бізнесу

Накопичилися дані в різних програмах, додатках, табличних редакторах, у бухгалтера, в пошті і т.д.? Пора зібрати і впорядкувати інформацію в єдиній базі, знайти і використовувати ресурси для підвищення доходу і скорочення витрат.

 

Об’єднайте і Упорядкуйте накопичені в різних місцях дані – завантажте в єдину базу номенклатуру, контрагентів, накладні, замовлення, прайс-листи, залишки по складах і за розрахунками.
Встановіть фінансову дисципліну – контроль дебіторки, планування та узгодження витрат, платіжний календар.
Економте час співробітників – зробіть шаблони документів (наприклад, повторювані рахунки і платіжки).
Створіть систему повторних продажів – сегментація клієнтів, цільові пропозиції, гнучка і контрольована підтримка знижкових програм, програми лояльності із застосуванням дисконтних карт.
Продавайте клієнтам саме те, що їм найбільше підходить – швидко підбирайте товар за характеристиками, цінами, наявності на складі; аналогічно тому, як вибираються товари в Яндекс.Маркеті і хороших інтернет-магазинах.
Платіть співробітникам за результат – оцінка результативності менеджерів, застосування мотиваційних схем, видача завдань і контроль їх виконання, календарі співробітників.
Отримуйте реальну картину бізнесу – оперативна актуальна інформація в різних розрізах в будь-який момент для роздумів, аналізу, порівняння. Знайти в звітах відповідь на питання, що цікавить так само просто, як в пошуковику.
Легко створіть свій персональний монітор керівника – виводячи на нього тільки потрібні показники в зручному для себе вигляді.

Стабільний бізнес легко і просто

Запускайте виробництво, продавайте франшизу, формуйте дилерську мережу, займайтеся імпортом і експортом.

 

Розробіть специфікацію продукції і запустіть виробництво – під замовлення і / або серійне. Підберіть і оптимізуйте склад постачальників. Контролюйте собівартість.
Додайте валютний облік.
Застосовуйте інструменти фінансового планування і план-фактного аналізу.
Формуйте управлінський баланс і розумійте вартість свого бізнесу.

Бізнес зростає

Пробуйте і створюйте нові проекти і нові напрямки, наприклад, роздрібна точка, сервісний відділ, торгівля супутніми товарами.

Просто вкажіть новий напрямок бізнесу – для автоматичної настройки основних параметрів обліку.
Використовуйте для швидкості і зручності опису нових товарних категорій структуру і характеристики товарів, завантажені з Яндекс.Маркет.
Підключіть і налаштуйте торгове обладнання – фіскальні реєстратори і принтери АСПД для ЕНВД, еквайрингові термінали, сканери штрих-кодів, електронні ваги та інше.
Швидко включайте в роботу нових співробітників.
Плануйте продажу і контролюйте відхилення.
Аналітика: детальна за кожним напрямом і порівняльна з іншими.
Щоб зосередитися на реальних завданнях бізнесу і скоротити невиробничі витрати, можна передати ведення бухобліку на сторону – прямо з програми вивантажувати дані в “Бухгалтерію 8” або передавати їх професіоналам мережі “БухОбслуговування”.
При цьому додаток організовано таким чином, що не використовуються можливості програми не заважають поточній роботі, а, при необхідності, легко активуються в режимі налаштувань.

Управління невеликою фірмою для України

допомагає вирішити завдання

Закупівлі
Продажі
Виробництва
Фінанси
Ціноутворення
Зарплата
CRM
Весь бізнес на долоні

Монітор керівника

Функція «Монітор керівника» дозволяє охопити весь бізнес «одним поглядом» і своєчасно виявити негативну динаміку і точки росту.
Загальні показники: продажу, прибутку (збитки), стан оборотних коштів (грошових коштів, запасів і дебіторської заборгованості)
Функція "Монітор керівника" дозволяє охопити весь бізнес "одним поглядом" і своєчасно виявити негативну динаміку і точки росту.
Дебіторська заборгованість:
залишки і динаміка за період
"Монітор керівника" дозволяє охопити весь бізнес "одним поглядом" і своєчасно виявити негативну динаміку і точки росту
Управління невеликою фірмою для України

Всі дані фірми - в єдиній інформаційній базі

  • База клієнтів компанії з повною інформацією
  • Повний облік матеріалів, товарів, продукції
  • Планування і облік виробничих операцій
  • Облік персоналу, розрахунок управлінської заробітної плати
  • Доходи, витрати, прибутки і збитки
  • Банківські та касові операції, клієнт-банк, платіжний календар
  • Замовлення клієнтів, замовлення-наряди
  • Планування завантаження ресурсів підприємства
  • Облік витрат і розрахунок собівартості
  • Фінансове планування (бюджетування)
  • Розрахунки з персоналом компанії і контрагентами
  • Планування і облік виконання робіт і надання послуг
  • Торговельні операції, в тому числі роздрібні продажі
  • Облік майна, відображення капіталу компанії
  • Історія відносин з наявними та потенційними клієнтами
Управління невеликою фірмою для України

Функції та можливості

  • CRM (клієнтська база)
    Програма дозволяє вести історію відносин з наявними та потенційними клієнтами - фіксувати дзвінки, листи, зустрічі, переговори, замовлення, обіцянки, побажання та ін. У програмі можна планувати контакти з клієнтами - наприклад, необхідність вислати комерційну пропозицію, призначити зустріч, передзвонити в певний час. програма допоможе не забути дані клієнтам обіцянки - вони включаються в "Календар співробітника" відповідального співробітника.
  • Торгівля (оптова, роздрібна, комісійна, планування і аналіз продажів)
    Для забезпечення продажів "Управління невеликою фірмою для України" надає наступні можливості: ведення клієнтської бази і бази договорів продаж зі складу та продаж під замовлення, продаж в кредит і за передоплатою звичайна продаж і комісійний продаж (в т.ч. передача товарів на комісію) роздрібна торгівля (з печаткою чеків) оформлення замовлень покупця оформлення первинних документів (рахунки, накладні, акти виконаних робіт, замовлення-наряди, рахунки-фактури) ведення прайс-листів управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) - зустрічі, переговори, листування контроль взаєморозрахунків з покупцями (дебіторської заборгованості) планування продажів і аналіз продажів з деталізацією до товарів, клієнтів і замовлень
  • Роздрібні продажі
    "Управління невеликою фірмою для України" відмінно підходить для комплексної автоматизації магазинів одягу, взуття та спорттоварів, бутиків, магазинів побутової техніки та електротоварів, магазинів товарів для тварин та інших невеликих роздрібних точок. Робоче місце касира (РМК) в програмі організовано просто і інтуїтивно зрозуміло, а власник і директор магазину можуть контролювати продажі за допомогою зручних звітів. Товарознавець також для України здійснює замовлення постачальникам, приходование товарів і проводить інвентаризацію
  • Ціноутворення
    Прайс-листи
    Формування продажних цін
    аналіз цін
    системи лояльності
  • Склад і закупівлі
    Запаси і склад Програма дозволяє вести облік запасів: на кількох складах (в кількох місцях зберігання), в незавершеному виробництві, в роздрібних торгових точках, в розрізі структури складу - на вітринах, стелажах, в осередках, на полицях і т. п Підтримується роздільний облік власних запасів; запасів, прийнятих і переданих на реалізацію, відповідальне зберігання; запасів, прийнятих і переданих в переробку. Постачання і закупівлі "Управління невеликою фірмою для України" підтримує різні схеми поповнення запасів - покупка, придбання підзвітною особою, прийом на реалізацію від комісіонера, отримання давальницької сировини і матеріалів в переробку, прийняття і передача на відповідальне зберігання.
  • Виробництво
    "Управління невеликою фірмою для України" забезпечує ведення виробничого обліку, дозволяє планувати виробництво, проводити розрахунок фактичної собівартості продукції і напівфабрикатів. Ці можливості допомагають налагодити ефективне управління виробництвом і витратами на підприємствах малого бізнесу.
  • Фінанси
    Програма "Управління невеликою фірмою для України" дозволяє вести управлінський (фінансовий) облік невеликої компанії: вести облік доходів, витрат, прибутку і збитків, рух грошових коштів на розрахункових рахунках; формувати БДР (бюджет доходів і витрат), БДДС (бюджет руху грошових коштів), БПУ (Бюджету прибутків і збитків), управлінський баланс і багато іншого. На підставі цього керівник може оперативно оцінити ефективність роботи фірми.
  • Зарплата і персонал
    "Управління невеликою фірмою для України" підтримує планування і облік робочого часу (табель) і розрахунок управлінської заробітної плати. Важлива перевага програми - контроль виконання завдань і нарядів співробітниками.
  • Аналіз бізнесу
    Спеціальні комплекти звітів "Монітор керівника" і "Монітори основних показників" дозволяють швидко і зручно отримувати найважливішу інформацію по основним ділянкам діяльності підприємства, своєчасно виявляти точки зростання або негативну динаміку. У програму включені чотири монітори: загальних показників діяльності, грошових коштів, дебіторської заборгованості, кредиторської заборгованості.
  • Мобільна робота
    Робота в "хмарі" через Інтернет "Управління" невеликою фірмою для України "підтримує роботу через Інтернет в моделі сервісу, що має на увазі запуск програми не на своєму комп'ютері, а через веб-браузер з сайту, що надає такий сервіс. При цьому гарантується безпечне зберігання даних на цьому сайті з повним збереженням конфіденційності. Таку модель роботи також називають "хмарним" сервісом. Мобільний додаток "Управління" невеликою фірмою для України "для смартфонів і планшетів на платформах iOS, Android і Windows Швидкий і зручний оперативний облік замовлень, в тому числі відбір замовлень за ознаками "неоплачені», «не відвантажені" та іншими критеріями. Ведення бази покупців і постачальників з їх телефонами та електронними адресами. Облік товарів: Облік оплати замовлень, звіт по руху грошових коштів. Спільне використання з програмою "Управління невеликою фірмою для України"
  • Обмін даними та інтеграція
    Обмін даними з інтернет-магазинами
    Обмін даними з "Бухгалтерія для України"
    Обмін з Клієнт-Банком
Нам довіряють

Наші клієнти та відгуки

Відгук директора ТОВ "Дрім ЛТД" (Мережа магазинів "Pyramid") Сінькова О.Ю.
Відгук заступника директора Іллічівського підприємства Одеської регіональної ТПП Глущенко О.М.
Відгук директора мережі магазинів роздрібної торгівлі Федорова М.О.
Управління невеликою фірмою для України

Вартість

Одноразово
8400грн

У вартість входить:

  • Конфігурація (програма і одне робоче місце)
  • Доставка кур'єрською службою (склад-склад)
  • Установка в рамках 2 годин робіт нашого фахівця
  • ІС: ІТС ПРОФ
    на 3 місяці
Передзвонимо вам через
15 хвилин
Безкоштовно проводить
наш фахівець
Програма доступна
онлайн в демо-режимі
Комплексна автоматизація бізнесу

Залиште заявку на

Безкоштовну презентацію
облікової системи

Наші контакти

Графік роботи:
Понеділок-п'ятниця з 9:30 до 18:00
Загальні питання:
Відділ продажу:
Лінія консультацій:
Адреса для пошти:
«ХВОЯ Інтегра», ТОВ 65122, а/с 8, м. Одеса, Україна