Програмний продукт призначений для автоматизації управлінського обліку на підприємствах харчування самого різного типу і масштабу.
Функції та можливості
Можна використовувати для автоматизації:
Програмний продукт можна використовувати для автоматизації:
Одиночних кафе, барів і ресторанів;
Ресторанів і кафе в готельних і розважальних комплексах;
Підприємств швидкого харчування;
Їдалень на підприємствах;
Мереж підприємств.
«Управління рестораном» дозволяє вирішувати наступні завдання:
Облік закупівель;
Оперативний складський облік, можливість використання спеціалізованого торгового обладнання для автоматизації складського обліку;
Виробничий облік;
Облік взаєморозрахунків з постачальниками;
Облік реалізації;
Облік банківських і касових операцій;
Облік інших активів (одяг, посуд, основні засоби);
Бюджетування і календарне планування;
Управлінський облік: доходи і витрати, грошові кошти, управлінський баланс;
Оперативне отримання даних про стан підприємства в різних аналітичних розрізах;
Обмін даними з фронт-офісними і бухгалтерськими системами.
Вартість
Конфигурація (програма та одне робоче місце)
Реєстрація програмного продукту на Вашу компанію, починаючи з момента замовлення